„Vom introduce voce în WhatsApp în al doilea trimestru al anului”, a anunțat Jan Koum, prezent la Congresul mondial pentru telefonie mobilă, organizat la Barcelona.
Aplicația se apropie astfel de modelul concurentului său Viber (cumpărat recent de grupul japonez Rakuten), care propune deja utilizatorilor săi mesaje și apeluri gratuite.
Rețeaua de socializare Facebook a cumpărat, miercuri, aplicația WhatsApp, cu 19 miliarde de dolari în acțiuni și lichidități și speră să dubleze numărul de utilizatori ai WhatsApp.
„Acum cinci ani nu aveam niciun client”, reamintea, luni, Jan Koum. „Acum avem 465 milioane de utilizatori activi” pe plan mondial, o cifră considerată o performanță deosebită pentru „o companie care nu a făcut niciodată marketing” și care a devenit cunoscută mai degrabă cu ajutorul informațiilor transmise de utilizatori pe cale orală, a mai spus acesta.
Jan Koum mai spune că „nu există nicio schimbare programată” după achiziționarea companiei sale de Facebook: „Mark (Zuckerberg, patronul Facebook, n.r.) înțelege într-adevăr faptul că, pentru ca WhatsApp să continue să aibă succes, trebuie cu adevărat să rămână un serviciu independent”.